Купете си Луна

октомври 8, 2007 в 6:55 pm | Публикувано в Злободневни | 2 Коментари
Етикети: , ,

А пък едни ентусиасти явно са преценили, че недвижимите имоти на Земята вече са приключили, затова продават лунни парцели. Срещу скромната сума от $18.95 на акър, можете да сте сред първите човеци, сдобили се с кратер, например.

Продава се и лунно гражданство. Отначало идеята ме зариби, защото да си гражданин на Луната е свежо. Аз съм гражданин на Атлантиум, например. Даже си имам сертификат за това. Има обаче една тънка разлика. За да станеш гражданин на Луната, трябва да кихнеш кинти. Ако трябва да бъда съвсем точен, това ще ви струва 16 гущера. Подробности – тук.

Аз, като един щедър човек, обичащ всичко да е безплатно, обявявам, че ПОДАРЯВАМ три долини на Марс, два декара лава на Ishtar Terra, както и един от пръстените на Юпитер. Ако има желаещи, знаете къде да ме намерите. Срещу скромна сума мога да ви издам и „натурален“ акт…

Ако се обадите в следващите тридесет минути, ще получите и БОНУС – бутилка газ от Нептун. А за хората, оставили коментар, ще има подарък-изненада. Изненадата я знаем само аз и още 74 души. Както се казва, все повече хора пазят нашата тайна;)

2 Коментари »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. кои три долини на марс, аз пък да попитам?! 😉

  2. „Образите, предадени от сондите на Марс, показват, че има много кратери, планини и 1)долини, високи вулкани…
    Близо до екватора има 2огромна долина с дължина 4000 километра, а на юг се простира единичен кратер с диаметър 1600 километра. За очите на землянина гледката, която се открива на повърхността на Марс, е изключително странна, поради кривите и необичайни форми на терена.“

    А 3)третата е тук:
    http://www.a1.com.mk/vesti/default.asp?VestID=67182
    🙂


Вашият коментар

Entries and коментари feeds.