За хубавите думи, околната среда и добрите отзиви

октомври 14, 2007 в 2:07 pm | Публикувано в Други | има 1 коментар
Етикети:

1.

[Творчество]

Основното, което научих е, че да докоснеш сърцето на някого чрез дизайна, е достойна цел, която да преследвам.

[Любопитство]

И да се науча да ценя малките неща, които ме изненадват, докосват, провокират, карат ме да се усмихвам и да се замислям. 

[Възможност]

И че животът е низ от случайности. Затова всеки отминаващ миг ни предоставя възможност за открития. “

Невероятен сайт на Джонатан Юен. Награден от Webby Awards за личен сайт за 2007 година.

***

2. Утре е Blog Action Day. За онези от вас, които не са се включили, още не е късно. Просто кликнете на банерчето вдясно, за да разберете повече за идеята. И… пишете.

***

3. Много е хубаво и затрогващо, когато разбереш, че хората харесват нещата, които правиш. Това ми се случи и на мен миналата седмица, когато някои познати от Friends.bg ми написаха по нещо за довиждане и обещаха да продължим напред и тук. Тогава разбрах, че наистина всичко това има смисъл. И че когато пишеш за удоволствие, това не остава незабелязано. С тяхно позволение ще споделя част от онова, което са написали:

„Твоя беше първата тема, която прочетох тук… всъщност и единственото за което бях абонирана…. Чао…“ (Таня)

„Ей,Konx Ompax, ще ми липсваш ти и хубавите ти оригинални теми тук. Щом си решил да напускаш сайта, няма да те спирам/е. Тъжно ми е много … че ни напускаш! Благодаря ти за хубавото настроение, което създаваше тук! Имам една молба – не трий нищо от това, което си написал в своя блог! Желая ти все така да имаш вдъхновение да пишеш интересни публикации. И най-вече здраве!“ (Светулката)

„Хмм.. Жалко за сайта. Явно нещата са станали толкова зле, че един по-един най-готините хора тук вече не откриват мястото в което преди виждаха смисъл да се срещат и да обменят мисли.
Aко имаше нещо което да чета редовно, то това бяха твоите блогове Ицо. И наистина ще ми липсват и те и твоето присътвие в този сайт.“ (Георги)

„..до скоро тогава…
Казвала съм и друг път, че нещата които си писал са ме впечатлялави много. И си ме разплаквал и си ме разсмивал…
Така е – тук пътищата ни приключват за да се срещнем другаде…
Успех !“ (Петя)

„и аз вече не влизам тук, но ще ми липсват темите ти – бяха/са най-малкото добре написани… ;)“ (Darcy)

„На Добър час г-н Радичев и успех в новото начинание;)
Жалко, че толкова интересен събеседник напуска сайта, но в крайна сметка всички страдаме от липса на време, а имаме и приоритетни цели…friends.bg вече не е такава за доста усери, от днес с един повече.
Казвам довиждане и очаквам да се засечем на някое друго местенце…предимно на по бира и сладка приказка;)
Всичко „най“ от мен-;)“ (Емо)

„Konx, и аз благодаря за приатните, интересните и забавните четива и с удоволствие ще следя твоето местенце. До скорошни срещи – по-скоро реални да са! Успешна седмица и усмивки! :))“ (Дани)

И други, все в този дух:)))) Което ме прави дважди по-радостен:)

Благодаря!

има 1 коментар »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Здравей Ице,
    Реших да вляза тук и да видя дали продължаваш с интересните писания. Приятно изненадана съм🙂
    Както и като прочетох този пост.
    Надявам се да те привлечем на някоя от следващите събирания😉
    Дани


Вашият коментар

Блог в WordPress.com.
Entries and коментари feeds.