За директната поща

декември 10, 2007 в 10:06 pm | Публикувано в Други, Неопределени | 4 коментара

Борислав бе така добър да ме покани на семинар, организиран от преподавателите в една магистърска програма на „Нов български университет“ – „Реклама и стилове на живот“. Ще си говорим на тема „Директната поща в маркетинговите комуникации“. Мястото е НБУ, в четвъртък, 13-ти того, от 18:00 часа. Сега сядам да сглобя презентацията, надявам се да бъде интересна… Входът е свободен, така че който иска, нека заповяда и ще ме види в действие (кхе-кхе)🙂 Продължителност – около 90 минути.

Вчера пък, в 5:30 сутринта, вуйчо ми директно звънна по телефона от Чикаго, за да ме осведоми, че съм станал горд притежател на един Canon EOS 300D. Красавец, спор няма! Нямам и търпение да го получа, за да почна да щракам насам-натам:) Специални благодарности на вуйчото и на братовчеда, за дългите часове на дебнене в eBay, докато се докопат до него! То не бе чакане, не бе наддаване…

Изобщо вчера все важни новини…

4 коментара »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Можеш ли да я качиш някъде (презентацията де). Няма как да присъствам, а ми е интересно да я прегледам…

  2. Има още един желаещ за четене, моля – едва ли ще успея да дойда. : )

  3. Да, ще я кача тук, но след четвъртъка… Засега съм много доволен от резултата, но все още не е съвсем готова. Както казват по някои краища на света – More to come:)

  4. Прекрасно! А аз си запазвам правото да дойда, да слушам и да не ти кажа, коя съм.🙂


Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries and коментари feeds.