Sweeney Todd

декември 23, 2007 в 9:28 am | Публикувано в Забавно, Изкуство, Интернет, Филми, Muzik | има 1 коментар

Тим Бъртън ми е един от любимите режисьори. Заради „Едуард Ножиците“, „Голяма Риба“, „Батман“, „Кошмари преди Коледа“ и всички останали филми… Все още не смогвам да изгледам „Чарли и шоколадовата фабрика“, но и това ще стане.

На 21 того беше официалната премиера на „Суийни Тод“ – един филм, вдъхновен от бродуейски мюзикъл. Малко олд-скуул музика, но пък съчетанието й с подобна визия ми се струва адски интересно. Като гледах трейлъра, много се впечатлих. А аз рядко се впечатлявам;)

А сайтът – ммм, сайтът е страхотен. Можете да го видите тук.

Интересно ми е кога ли ще пристигне в България?

има 1 коментар »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Филмът още не съм го гледала, но изключително много уважавам Бъртън като режисьор – филмите му са много специфични…стил Бъртън🙂.


Вашият коментар

Блог в WordPress.com.
Entries and коментари feeds.