Нова тема…

февруари 7, 2008 в 5:52 pm | Публикувано в Неопределени | 3 коментара

Това, което виждате, е тест на една нова тема, която си харесах… Идеята беше да се поосвежи малко външният вид на блога, да не е прекалено консервативен, какъвто по мое мнение беше старият…

Ще оставя тази тема за около седмица. Моля онези от вас, които са идвали тук и преди, да коментират коя от темите им харесва повече. Надявам се през уикенда да успея да кача и нов header, който сам ще направя (при предишната тема това беше невъзможно и повлия доста на решението за смяна). Да видим какво ще излезе:)

Ако не ви хареса, ще върна старата тема – това засега  е само експеримент.

3 коментара »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. екстръ йе, ни йъ барай!

  2. Каквото искаш, такова го остави.
    Харесваше ми онова много, имаше специфичен стил, но аз съм твърде консервативна за годините си и не трябва да бъда слушана за такива неща.

  3. Понеже питаш – предишната тема ми е от абсолютно нелюбимите. Но според мен всеки трябва да си подбере темата така, както на него лично най-много му допада. Иначе другото е само суета🙂


Вашият коментар

Блог в WordPress.com.
Entries and коментари feeds.