За наглостта на таксиметровите шофьори

февруари 14, 2008 в 6:17 pm | Публикувано в Градът, Злободневни, Пътувания | 2 коментара

Повдигам за пореден път тема, по която съм говорил – тази за таксиметровите шофьори.

Миналата събота, водач на автомобил 049 на „ОК супертранс“ ни закара от центъра до „Надежда“. Въпреки молбата ни да намали скоростта, този наглец продължи да кара като бесен без изобщо да му пука… След като все пак успя да ни докара живи, аз се обадих на телефона за оплаквания на фирмата (той си е същият като този за повикване, там молите да ви прехвърлят към някого, на когото да се оплачете, и готово). Казах си името и основанието за оплакването, но все още не съм получил отговор, нито извинение. Ако не го получа до утре следобяд, ще им звънна да ги питам какво става и ще ви кажа:)

След концерта на „Ямато“ друг наглец, този път от „1280“ директно си поиска 10 лв., за да ни закара пак до „Надежда“ от ъгъла на „Витоша“ и „П. Евтимий“. За съжаление неговия номер не успях да го видя…

Реших занапред да подавам оплакване срещу всеки бакшиш, който се държи с мен така, все едно съм длъжен да му търпя простотиите. Аз плащам за услуга и искам тя да бъде качествена. Когато това не се случи, имам пълното право да се оплача. И след като видя, че въпреки моя протест нямам никакъв отговор, т. е. на компанията явно не й пука за мене, аз преставам да използвам услугите й. Това с „ОК“ беше грешка, която няма да повторя.

Впрочем, вече се опитват да въведат някакви мерки срещу своеволията на таксиджиите. Дали ще успеят, предстои да узнаем.

2 коментара »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Подкрепям те с 2 ръце! Аз междудругото действам посъщия начин и то не само с таксиметровите шофьори.

  2. И аз те подкрепям! Много често ползвам таксита и много мога да разкажа. От години имам няколко познати и гледам да пътувам само с тях. Жените – таксиметрови шофьорки са по-добри. Досега не съм се разочаровала от тях.
    Също като теб съм се оплаквала и го правех редовно в един период. Полза никаква! И в комисията за зашита на потребителите съм се оплаквала – полза никаква!
    Така или иначе в София вече е крайно неизгодно да ползваш такси – големи задръствания, много чакане, завишени тарифи. Всякакъв друг транспорт да се ползва.


Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries and коментари feeds.