10 000 посещения

март 27, 2008 в 7:39 pm | Публикувано в Други, Интернет, Пътувания | 2 коментара

Днес, 27 март, е денят, в който посещенията на този блог надхвърлиха числото 10 000. Това не са 10 000 години преди Новата ера (много е тъп, не го препоръчвам), а просто толкова пъти различни хора са се вглеждали в нещата, които натворявам тук. Някои по-често, други по-рядко, а трети дори напълно случайно.

Мога да кажа, че съм доволен, дори и малко изненадан от това:) Още повече, че чрез това място в Интернет открих нови приятели, поддържам връзка с обичани от мене хора, с които за съжаление не успявам да намеря време да се видя, и осведомявам всички, които по някаква причина се отбиват тук, за нещата, които ми се случват.

Надявам се да продължавам в същия дух, а вас – моите гости – призовавам да бъдете малко по-активни в коментарите, които засега май са кът:)

Други нещо: преди няколко дни ми се обадиха от БНР, за да разкажа за пребиваването ми в Грузия. Открили статията за това невероятно пътуване и искат да споделя впечатленията си в ефир. Ще го направя по някое време през април. Предварително ще ви кажа кога ще се случи това:)

Все интересни неща… 

Бих искал да почета и паметта на покойната ми баба Василка, която е родена на тази дата.

2 коментара »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Прав си – стана ми навик да влизам за да видя как си и к`ви ги вършиш.Поздрави за поканата от TV.

  2. Един коментар и от мен: намирам този блог за полезен. Постовете са от много сериозно естество и от тях човек може да научи доста нови неща.


Вашият коментар

Блог в WordPress.com.
Entries and коментари feeds.