Как НЕ трябва да организираме имейл кампания

август 28, 2008 в 6:05 pm | Публикувано в Забавно, Интернет, Маркетинг | Вашият коментар
Етикети: , , , ,

Колегите от маркетинговия отдел на унгарската авиокомпания „Малев“ явно имат някакъв проблем при организирането на имейл кампании към своите клиенти.

Аз притежавам т.нар. Duna Club Card, издавана от авиокомпанията на пътници, които често пътуват с унгарските авиолинии. Затова редовно получавам от тях оферти за разнообразни пътувания, предлагани с отстъпка на картодържатели.

Миналата седмица обаче получих това:

e-mail campaign

e-mail campaign

Проблемът в случая е, че от авиокомпанията са изпратили офертата като картинка. От Mail.bg обаче имат навика да блокират картинките и едва когато поискаш да ги отвориш, можеш да видиш какво точно са ти изпратили. На всичко отгоре от „Малев“ този път не само че не са изпратили картинката направо в мейла, а като zip файл, но и са оставили текст, който ме накара бързо да последвам тяхната молба:

Hristo Radichev,

Unsubscribe

Наистина няма по-лесен начин сам да загубиш клиентите си. Поне да се бяха постарали да опишат офертата в кратък текст…

Вашият коментар »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

Блог в WordPress.com.
Entries and коментари feeds.