За една година

октомври 19, 2008 в 11:09 am | Публикувано в Други, Интернет | Вашият коментар

Може би дойде времето да припомня на хората, които четат текстовете тук, че за една година имаше няколко особено посещавани (и не задължително коментирани, което си е жалко) публикации. Как я ненавиждам тази дума, но ако кажа „постове“ ще бъде още по-зле… И което е по-важно, някои от тези публикации са ми особено присърце.

Но нека да си ги припомним – подреждането е произволно:

Малко SPAM

Как ще загине светът (възможен сценарий)?

Цветове: Червено

За полудялата икономика и пазара на имоти

Цветове: всички

За липсата на вдъхновение

Южна Осетия не съществува

За Златна Прага и някои ресторанти (Updated)

Еротично

Как да изберем добра лула?

Истанбул – технология на пазаренето

За четенето на книги

Какво означава „уиски“?

10 000 посещения

За новото лого и една класация – е, не спечелих, но аз не съм професионалист. Освен това събрах доста гласове, което по мои тънки сметки ме наредиха на 5-то или 6-то място, което смятам за една малка победа:)

За старите снимки – които стават все повече, за щастие…

За котките и хората

Презентация в SlideShare – която се оказа доста популярна, не без любезното съдействие на Тодор Христов от NovaVizia.

Статия в NovaVizia.com

„Скрита сила“ (Мъдрево)

И накрая, благодарност към онези хора, които бяха така добри да сложат линк към мен по един или друг повод. Ако съм забравил някого, моля да ми прости и да ми се скара подобаващо:)

Пак в случаен ред:

Влади и Metaend

Петър Стойков и Kaka Cuuka

Тодор Христов: NovaVizia и Sovalka

David Airey и Logo Design Love

Деница Велчева и Denitza’s Area

Криси Станинска и tin4e

Ангел Грънчаров и Humanus

Ива Тихолова и ImPRESSed

Amelia Ekhart

 

 

 

 

 

 

Вашият коментар »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.
Entries and коментари feeds.