Карти

декември 3, 2008 в 9:56 am | Публикувано в Други, Маркетинг | 3 коментара
Етикети:

Преди няколко дни погледнах в портфейла си. Бях пред заплата и онова, което видях, ме накара да се замисля. В портфейла определено имаше повече карти, отколкото пари. Може да се каже, че голям брой държавни и корпоративни дейности са свързани с издаването на карти. Те са просто навсякъде…

Ето какво открих при мен:

* Лична карта;

* Шофьорска книжка;

* Кредитна карта – 2 бр.

* Дебитна карта – 2 бр.

* Карта за лоялност (това е много интересна тема, за която съм намислил да поговорим съвсем скоро – дали издадените карти реално карат клиентите да се чувстват по-лоялни към определена компания);

* Клубна карта;

* Карта за контрол на достъпа – за офиса;

Никак не е малко, нали… 9 карти. А аз тъкмо се радвах, че портфейлът ми изглежда някак голям:)

И като добавим визитните картички, студентските карти (за който ги притежава), фонокартите (ако някой ги използва), че и други, списъкът набъбва със страшна скорост…

А вие колко вида карти имате в портфейла си?

3 коментара »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. 1. Лична карта
    2. Шофьорска книжка
    3. ТАЛОН!!!
    4. Кредитна
    5. Дебитна
    6. незнам точно как се казва, но карта от METRO – 3 бр. от три разични фирми
    7. Клубна карта New York
    8. СБА карта
    9. Lukoil карта
    10. E.ON талонче (незнам да ли се брои, но стои също при картите с абонатния номер)🙂 доста са

  2. И аз като Ивката имам поне десетина.
    Като сложим разни талони за безплатни кафета, хавлии и не знам какво си, стават поне 15…

  3. Аз преди няколко години въведох понятието: Разчистване на портфейл – правя разбор на събираните неща и което не ми е нужно да нося винаги със себе си – оставям на купчинка при предишните подобни, за да знам, че ако някога съм имал нещо, което е било там – бих могъл да го открия в купчинката.
    В момента имам Лична/Шофьорска/Талон/Дебитна; Смачкана бележка от библиотека и листче с телефон. Останалите – няколко за бензиностанции, няколко от банки, които не използвам и сгъваемата карта на София – вкъщи на купчинката.


Вашият коментар

Блог в WordPress.com.
Entries and коментари feeds.