За лъжливите промоции

март 13, 2009 в 1:39 pm | Публикувано в Градът, Злободневни, Маркетинг, Retail | 2 коментара

Обикновено съм много учтив потребител. Отнасям се толерантно към евентуални грешки на персонала, приемам извиненията с усмивка, не споря с консултантите. Мразя обаче, когато се опитват да ме правят на маймуна.

В надежденския магазин „Фантастико“ (Надежда 3) имаше промоция на сокове BBB. Български, такива, с хубава опаковка и приятен вкус. Допадат ми. Та във въпросния магазин беше обявено, че всеки, който си купи два сока, тегли скреч-карта и може да спечели незнам какво си. Нещо, свързано със ски беше, на Росиньол… Както и да е. Купихме два сока, но на касата, след като платихме, се оказа, че нямат скреч карти. Което автоматично означава, че промоцията трябва да бъде свалена, за да не заблуждава хората. И когато съвсем учтиво попитах за карта, една наглеса мазно се ухили и каза: „Ми свършиха“.

Тогава вече избеснях. И като един вечно недоволен гражданин нахлух в сайта на КЗП и подадох жалба. Не защото ми пука за промоцията, а защото е крайно време да започнем да си търсим правата.

Вчера от комисията са се обадили вкъщи, за да кажат, че отиват на проверка в магазина. Много съм любопитен какво ще излезе накрая. Но всички компании, които организират промоции в големите вериги магазини, трябва да имат едно наум: голяма част от промоционалните материали и награди не достигат до хората, за които са предназначени. И аз съм напълно сигурен, че го знаят.  Знаят и защо това се случва. Въпросът е какво правят, за да го предотвратят?

2 коментара »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Не защото от Фантастико не искат да раздадат наградите, просто служителите са издраскали вече всички скреч-карти, в търсене на магическите награди🙂

  2. Именно🙂


Вашият коментар

Блог в WordPress.com.
Entries and коментари feeds.