По темата за грамотността

март 22, 2009 в 3:57 pm | Публикувано в Други, Интернет | има 1 коментар

Днес Майк Рам е публикувал една статия, свързана с грамотното писане. И е поставил линк насам, към темата за запетайките. Разбира се, това само ме ласкае, защото на мен ми е много интересно да следя блога на Майк. Няма да крия, че това се отрази чудесно и на трафика, още повече защото The Man on the Silver Mountain е в Блогосферата на Дневник. Като се замисля това май е второто или третото появяване на Konx Ompax там.

Благодаря на Майк Рам най-вече за това, че е подхванал темата за грамотността. Колкото повече хора го правят, толкова по-добре. Накрая ще вземем да заформим цяло движение. Както се казва, все повече хора ще пазят нашата тайна.

Редно е да кажа, че статията, както вече съм посочил, не е моя. Тя нямаше да бъде възможна без пряката намеса на Борислав Георгиев, който е друг човек, на чието писане се възхищавам.

Благодаря и на двамата!

има 1 коментар »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Статията беше много хубава. За мен беше удоволствие!🙂
    Поздрави!


Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries and коментари feeds.