Приятели

май 19, 2009 в 3:36 pm | Публикувано в Забавно, Интернет | 5 коментара
Етикети:

Когато за първи път преди около година споделих една стара моя идея за конкурс за приятелство, колегите ме изгледаха доста странно. Но след няколко месеца и след дълги мъки успях да прокарам идеята. Резултатът е налице тук – съвсем обикновен уебсайт, където всеки, навършил 18 години може да се регистрира и да получи 5 точки. За всеки поканен приятел, който след това се регистрира на сайта, ще получи още една точка. След един месец участникът с най-много точки ще има възможността да си избере накъде да полети…

Това може би е единственият сайт на „Рийдърс“, който няма да ви предложи да си купите нещо:)  Неговата цел е друга – двойна, дори тройна. На първо място, да провери дали подобен род кампании с подчертано вирусен елемент, който зависи изцяло от посетителите, ще проработи в нашите условия. На второ – да провери дали има хора с наистина много приятели. На трето, да предложи награда, която да бъде наистина атрактивна. Не обичам, когато ми предлагат да участвам в промоции с екскурзия до Турция или Гърция. Искам да отида там, където съм мечтал цял живот – в Китай, Перу, Ирландия или Индия. В Испания вече бях…

Къде искате да отидете вие?

P.S. Всеки опит да бъдат манипулирани резултатите на сайта ще бъде наказан с дисквалификация. Накрая победителят ще има възможността да докаже реалното съществуване на поне трима от поканените приятели, избрани лично от мен и колегите на произволен принцип. Ако един от тях се окаже фалшив, наградата получава следващият участник с най-много точки.

Какво чакате? Започвайте с регистрацията и поканите:) Желая ви успех:)

5 коментара »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Здравейте, харесва ми идеята и опитах да се регистрирам. Страницата не приема адреса ми и не успях.
    Поздрави!

  2. Привет, мога ли да помоля за скрийншот? Явно има някакъв проблем с използван знак, защото още един познат ме информира за това.

  3. Понеже не съм сигурна, че знам как да го направя… (направо съм сигурна, че не знам🙂 ), опитах и успях да се регистрирам без знака за номер (№) в адреса.

  4. Е, все пак резултатът е успешен:) Успех!

  5. Благодаря!🙂


Вашият коментар

Блог в WordPress.com.
Entries and коментари feeds.