Възражение поради изпъдица

май 28, 2009 в 11:00 am | Публикувано в Забавно, Изкуство | 2 коментара

Писмо на проф. Александър Теодоров – Балан до просветния министър (1916 г.):

Господин Министре,

С душесмут окосъзрех вестилище във вестопродавниците, че е сторена изпъдица на самоличността ми от Висшето просветилище народно поради негодие старешко. Това вля злигорчило в душепокоя ми и ме подтикна към устопсувни матерни мръснословни. Защото ако ме слицесъзрете, ще заключите, че съм душесвеж, сърцемлад и в прехарно якотелесие. Никакво коленослабие и кръсонемощни поличби не са ме споходили. Гълталището ми и продължаващите го телесни добавки са в изправност.

Сърцетупът ми е нормален, кръвотласъкът естествен, а любощенските подсети – непрестанни.

При това младосърдие и якотелесие бива ли да ме подвергвате на изпъдица?

С настоящето си буквописно заявление Ви моля да не ме изпращате в пенсионно пустовремие, а и в бъднедневие да ме оставите на трудовата занимавка.

Послеписна подплънка.

Виж, ако става реч за професор Влахов, той, макар че е в ергенски самолипсис, изпадна в кристонемощие и комай в пълен угас на любощенските подсети. Ето защо неговата изпъдица е по-належаща.

Повече за Балан – тук. Текстът е от статия в български вестник, който обаче не успях да определя.

2 коментара »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Е, не, много яко! Ще пусна линка към сайта ти на колегите, не издържам просто. Това ми напомня на сегашния компютърен жаргон в България.

  2. Добре, че този „родолюбец“ в крайна сметка не е успял да наложи този свой „чист“ български език…


Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries and коментари feeds.