Разкажи история

юни 9, 2009 в 8:49 am | Публикувано в Забавно, Изкуство, Интернет | има 1 коментар

Хората от SlideShare организират конкурс за история, или ‘Tell a Story Contest’. Идеята е да се разкаже интересна история под формата на презентация. Много хубава идея, а някои от участниците досега имат страхотни попадения.

Замислих се с каква история да участвам, но напоследък вдъхновението ме е напуснало… Затова реших да предложа на някой, който има история, достойна за споделяне, да се възползва от скромните ми PowerPoint познания и заедно да се включим. От вас историята, от Ицо техническото оформление (обожавам този израз):) Важното е историята да бъде интересна, да провокира емоции, и както казва Малкълм Гладуел в една чудесна книга – да бъде „прилепчива“.

Има ли хора с добри истории?

има 1 коментар »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Аз съм много навита.🙂 Признавам си, че съм заинтригувана от предложението и от самата идея.
    А истории… с лопата да ги ринеш. Пиши ми на мейла да се доуговорим.
    Поздрави.


Вашият коментар

Блог в WordPress.com.
Entries and коментари feeds.