Странно

юни 25, 2009 в 9:18 am | Публикувано в Интернет, Маркетинг | 9 коментара

От „Фелиситас“ са пльоснали на сайта си една моя презентация, която представих на лекция в Нов български университет по покана на Борислав преди около година и половина. За това разбрах, след като прочетох статия за арома маркетинга в блога NovaVizia на Тодор Христов, който отдавна следя с интерес, а след това потърсих информация за въпросната компания.

Хубаво е работата ти да бъде оценена като важна и достойна за публикуване. Лошо е обаче, когато я използват: 1. без да те предупредят; и 2. за бизнес цели. Добавената стойност на сайта е нещо, към което всички се стремят, но не съм съгласен, че трябва да бъде без моето знание, просто защото е некоректно.

Отделно, когато се опитах да изпратя съобщение до „Фелиситас“ през сайта им, се оказа, че имат формичка за имейл и съобщение, но нямат бутон за изпращане:)

Не по този начин, колеги…

9 коментара »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Преди време, когато е-learning-а все още беше ново животно в БГ и ние май бяхме единствените с работеща платформа, от Кабината буквално бяха copy-paste-нали около 1 страница корпоративен профил от нас (:

    Най-смешното беше, че трябваше да им пишем мейл, в който деликатно да ги помолим да не се излагат и поне да махнат нашите контакти от текста (e-mail, сайт и Скайп) (((:

  2. Христо, в Slideshare.net има опция да виждаш коя твоя презентация колко пъти и къде е показана (в кой сайт). Много удобно е, според мен.

  3. Знам я, но отдавна не съм ходил там:)

  4. Няма да оставиш тази работа така, нали няма да я оставиш?

  5. Нямам такова намерение:)

    • Браво, наздраве!

  6. Здравейте, г-н Радичев!
    От името на екипа на Фелиситас, се чувствам задължена да коментирам гореизложеното Ваше становище. Преди всичко искам да подчертая, че на нашата уеб страница сме сложили Вашето име, информация кога и за кого е направено въпросната презентация, т.е. зачели сме правото Ви на интелектуална собственост върху материала и следователно сме добронамерени в действията си. Държа да отбележа и това, че за момента сайта ни е в процес на изграждане, дори над презентацията е специално упоменато: this is a testarticle for presentations. Разбирам, че сте останал с погрешно впечатление, че използваме този материал с комерсиални цели. Идеята на уеб страницата ни е да бъде предимно информационна, разбира се направили сме кратко представяне за нас, с оглед да търсим по-скоро доверие. В момента дори цялостно я обновяваме. Извиняваме за това, че сме възпроизвели негативни чувства у Вас! Бих искала, също така да отбележа и това, че сме намерили тази Ваша презентация от уеб страница за споделяне и обмяна на файлове, презентации и материали. Подходихме с презумцията, че след като е предоставена там, то по известен начин е „предоставена за обществена полезност“. Съжаляваме, ако не сме доразбрали намеренията на предоставянето. Така, както сме зачели правото Ви на собственост, по същия начин ще зачетем желанието или нежеланието Ви относно предоставянето на въпроснта презентация.Бихме могли да свалим материала незабавно, дори придружено с извинение. Но разбира се ще се радваме, ако имате желание да ни я предоставите и изобщо да работим съвместно по отношетие на популяризирането на ДМ в България. С удоволствие ще публикуваме Ваш коментар по презентацията, в случай че сте съгласен тя да остане. Надявам се, разбирате, че действието ни е твърде далеч от едно просто „copy-paste“ и е единствено израз на желание за сътрудничество. Считаме, че имаме повече от достатъчно материали, които да предоставим на аудиторията си.

    С уважение:
    Весела Балева
    Мениджър Комуникации
    Фелиситас ООД

  7. Здравейте,
    Благодаря Ви за бързата реакция и за изясняването на случая. След като реагирахте толкова бързо, нямам нищо против презентацията да остане на сайта Ви, при положение, че е споменато името ми и мястото, от което е взета (от моя профил в SlideShare или от тук). Това е сторено само на началната страница на презентацията от мен самия, което по мое мнение не е споменаване на автора и източника.

    Иначе идеята Ви е добра и ще стискам палци да има успех, защото наистина директния маркетинг все още е слабо популярен в България и малко хора познават наистина уникалните му предимства пред всички останали форми на комуникация с реални и потенциални клиенти.

    Поздрави,

    Христо Радичев

  8. Евала. Леле, как мразя корпоративни типове. Храни ги с оловни сандвичи, че да гасиш „негативните чувства“, които ти „възпроизвеждат“! E дотука ми е дошло от corporate speak, няма такива йеузитски лицемери. Христо, ахтунг! Внимавай на мен да не ми маркетираш директно разни неща, моля те, държа този похват да си остане непопулярен пред мен.


Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

Блог в WordPress.com.
Entries and коментари feeds.