Красивата Шотландия

юли 21, 2009 в 8:30 am | Публикувано в Изкуство, Интернет, Пътувания | 3 коментара

В SlideShare открих две презентации за Шотландия (моя отдавнашна мечта) с чудесни фотографии. Ще ги поставя и тук, за да им се насладите и вие. Те ме подсетиха, че напоследък съм зарязал представянето на България, което исках да направя… Скоро, скоро:)

Toва е първата:

А това – втората:

А онези от вас, които още не са виждали моите презентации в SlideShare, могат да го направят, като кликнат върху бутончето горе вдясно, под RSS-а:)

3 коментара »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Не е истина, верно ли?? Ако отидеш натам, нали се сещаш за какво ще те мрънкам! (подсказка: няма да е ключодържател тоя път) И понеже подозирам, че всички други ще те мрънкат за същото, ще трябва да си МНОГО внимателен на митницата! Айде дано по-скоро ти се случи, колко му е, 6к километра са. Иначе аз си мечтая (заедно с Шотландия де, споделям ти мнението за скотовете) за Австралия! Какво ще кажеш за Австралия, а, мейт?

  2. Кога отиваме?:)

  3. Шотландия е една наистина красива страна. Аз се върнах преди 10-на дни от там. За 5-те месеца престой там видях доста места. Щастлива съм, че се докоснах до красотата, свежестта и културата на това райско кътче, а още по щастлива съм, че ще им се наслаждавам достатъчно дълго време защото скоро ще бъда вече г-жа Нокс. Но все пак аз съм БЪЛГАРКА и тайно се надявам и България да си върне някогашната неподправена красота. Дай боже.
    А тук може да видите моите снимки от там:
    http://www.facebook.com/home.php?ref=home#/profile.php?id=100000112903068&v=photos&ref=profile


Вашият коментар

Блог в WordPress.com.
Entries and коментари feeds.