За щампите на тоалетната хартия

септември 6, 2009 в 12:58 pm | Публикувано в Злободневни, Маркетинг | 3 коментара

Вчера забелязах, че отнякъде за вкъщи сме купили тоалетна хартия с особена щампа – отпечатък от устни. Марката е „Meri“. Преди да ме заклеймите като някой перверзник, ще се оправдая с това, че ако аз съм купил това нещо, съм гледал единствено цената и не съм обърнал внимание какво е отпечатано на въпросния целулозен продукт.

Неволно се сетих за „Фикосота Синтез“, които също имат някакви много странни идеи за продуктите си – мечка панда рекламира тоалетна хартия, разновидности като „Milde Spring“, „Milde Spa“ и „Milde Relax“ и прочее чудатости. Особено ми хареса онова за „лилавото усещане за спокойствие“, както и фактът, че тоалетната хартия може да ви помогне да се „отърсите от натрупания през работния ден стрес“.  Да ги убиеш тези копирайтъри. Правят подобно безумие и го пускат на пазара. И вероятно хората го купуват. Иди, че ги разбери. Но мога да се обзаложа на каквото искате, че не купуват „Milde Relax“ нито заради лилавостта, нито заради освобождаването от стреса. Клиентите купуват тази хартия, за да направят едно елементарно нещо – да си обършат онази част от човешкото тяло, където гърбът губи почтеното си име, както казваше Кембъла, Бог да го прости. Обаче, с цел да направят продукта си забележим, производителите на тоалетна хартия се състезават кой да сътвори по-голяма глупост, като си мислят, че така ще напомпат продажбите. Иван Стамболов имаше хубав коментар по въпроса.

Но да се върна на щампата. Преди време в САЩ хит беше тоалетна хартия с лика на Саддам или на Осама. Някой беше решил, че нацията има нужда от емоционален отдушник в тоалетната, затова що да не отпечатаме някой близкоизточен тероряга, към който американските граждани да изразят своя протест срещу международното насилие, като устремно обършат четирибуквието си и запокитят физиономията на омразния враг там, където смятат, че му е мястото – в канала.

Явно производителят на „Meri“, тънък народопсихолог, познавач на българската душевност, си е казал: „Що да не отпечатам устни на тоалетната хартия? Хората винаги ще искат някой да им целува задника.“ Речено-сторено.

Само че аз се смущавам, когато някой гледа задника ми, дори и с намерението да го целуне.

3 коментара »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Покрай Коледа бяха пуснали тоалетна хартия с щампа – надупило се еленче, завъртяло врат в твоя посока, с един такъв невинен еленски поглед. Чувствах се наблюдавана.

  2. Аз тъй да се каже ни мога да изразя компитенциите си за рикламити, щот ни ги гледам. За туйлетните артии обаче имам, тъй да са кажи лични наблюдения и мнение! Туй е тъй, щоту имам едно по-особено, да го кажем нежно отношение към задните си части! Много люде шъ кажат „Ко пък толкоз! Бришиш си задника!“
    Ние тъй! Човек требе да има уважние към сичкити си части, в туй число и задника си! Както казвами, чи добрити завидения са разпознавът по добрити туйлетни, тъй доколко човек са себеуважавъ, можи да са съди по отношението му към заднити части! Аз напримир нямам душевен мир и спокойстие като си … с някоя туйлетна артия кат шкурка, нито пък с такава дет са къса ощи приди да съм я фанал! Упридилено считам, че дори и заднити части заслужават повичи! Освен чуй туйлетната артия на „Фикосота синтез“ „Милде“ е ароматизирана и кат улязъ у (извинете) кинефа, той е тъй да са кажи приждивреминно ароматизиран и създава идно таквози приятно чувство, ша кажиш, чи ни отиваш да прайш, туй дет ша прайш!
    У заключение искаф да обобщъ, чи дали с мидички, цилувки ил судоку, туйлетната артия е важин и ниотменен атрибут от нашиту ижидневии и можи да играй роля за человеческия кумфорт и дубро настроение!

  3. За да отнеса нещата към книжовния сектор (който все пак ни е близък), ще добавя, че съм горд притежател на ролка тоалетна хартия, щампована с… вицове. Доста е мека, макар и неугледна; трябва да призная, че текстът не се чете много добре, но е увлекателно да разгадаваш буквичките, докато недотам благородното продължение на гърба ти е удобно настанено на тоалетната чиния. Текстовите щампи по тоалетна хартия, носки кърпички и прочие disposable материи са нов жанр в книгоиздаването, който се стреми към разширяване и уголемяване на книжното тяло до момента, в който то ще заеме целия наличен космос.


Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries and коментари feeds.