Лоялност ли?

август 5, 2010 в 4:38 pm | Публикувано в Други, Злободневни, Маркетинг | Вашият коментар

Джеф Безос от Amazon веднъж отговорил на въпрос за лоялността на клиентите по следния начин:

Дали моите клиенти са лоялни? Абсолютно. 100%. Точно до момента, в който някой им предложи по-добро обслужване.“

Да спечелиш клиент е по-лесно, отколкото да го задържиш. В едно изследване, на което попаднах миналата седмица, се казваше, че настоящите клиенти на една компания са 5-8 пъти по-склонни да похарчат парите си за продуктите/ услугите , които тя предлага, отколкото потенциалните клиенти, които не познават същата компания.

Представете си, че 10% от оборудването в компанията ви внезапно изчезне. Какво ще направите?

Вероятно (леко) ще се панирате, ще свикате целия персонал, ще заключите вратите, ще затворите прозорците и ще се опитате да разберете къде, по дяволите, е отишло това оборудване.

В същото време вашата компания може да загуби 10% от клиентите си. И няма да сте го разбрали, преди да е станало твърде късно…

За съжаление, в преследването на нови клиенти, твърде малко компании обръщат подобаващо внимание на това как да запазят съществуващите такива.

Но и обратното също се случва, понякога. И това не е добре…

Вашият коментар »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

Блог в WordPress.com.
Entries and коментари feeds.